Premiera: 11 czerwca 2024HUANG to gra dla 2 do 4 graczy osadzona w starożytnych Chinach, podczas Okresu Walczących Królestw. W grze przejmujesz kontrolę nad jednym z nich, aby wywalczyć zjednoczenie kraju pod władzą własnej Dynastii. Każd...
Nadszedł czas wojny!
Wielka Armia Republiki toczy bohaterską walkę przeciwko zastępom droidów bojowych dowodzonych przez hrabiego Dooku. Złowrogi lord Sithów i jego separatystyczna machina wojenna przyczyniają się do upadku kolejnych ś...
PREMIERA: 29.05.2024
Dwa nowe gangi, teren Badlands i rozgrywki także dla 5 graczy!Apokaliptyczne pustkowia i ich porąbani mieszkańcy... Nomadzi polujący na na niczegoniepodejrzewających podróżnych... Jeśli uważasz, że Night City jest niebezp...
Określenie istnienia równomiernego rozkładu zwycięstw względem różniących się od siebie strategii, przy założeniu obecności jednakowych możliwości wszystkich graczy. Brak strategii wygrywającej, istnienie różnych dróg prowadzących do zwycięstwa oraz konieczność reagowania na posunięcia innych graczy są warunkiem koniecznym dobrego zbalansowania gry. W praktyce zbalansowanie gry jest terminem subiektywnym, zależnym od różnicy w poziomie umiejętności graczy. Gdy gracze mają podobne umiejętności, a rozkład zwycięstw jest zbliżony do 50/50, wtedy gra jest zbalansowana. Dobre zbalansowanie gry, duża ilość możliwych, równoprawnych strategii jest kluczem do długiej "żywotności" tytułu oraz do dużej radości czerpanej z gry. Przykład: